Często zadawane pytania

Do jakich krajów wysyłacie kakao?

Nasze produkty możemy wysłać w dowolne miejsce na świecie. Niemniej jednak wysyłka do krajów spoza UE może się wiązać z ponoszeniem przez Klienta kosztów odprawy celnej i cła. 

Jaki jest czas dostawy?

Wszystkie zamówienie złożone do godziny 11.00 zwykle wysyłamy tego samego dnia. 

Czasy dostawy:
Polska: 1 dzień
Europa: 3-7 dni
Świat: 7-10 dni

Czy mogę zwrócić lub zareklamować towar?

Tak, masz 14 dni na zwrot kakao i innych naszych produktów. Jednak pod warunkiem, że nie otworzyłeś opakowania. Wyjątkiem od tej zasady jest sytuacja, gdy wysłaliśmy Ci niepełnowartościowy towar (zepsuty lub w zniszczonym opakowaniu), wtedy po prostu napisz do nas. A my dołożymy wszelkich starań, abyś jak najszybciej dostał zwrot pieniędzy lub pełnowartościowe kakao lub inny zamówiony przez Ciebie produkt.

Czy realizujecie zamówienia hurtowe?

Tak. Możemy zaopatrzyć Twój sklep lub kawiarnie w dowolną ilość kakao ceremonialnego, proszku kakao, masła kakaowego, ziaren czy czekolady do picia. 

Zapraszamy się do zapoznania z naszą hurtową ofertą sprzedaży kakao.

Jakie są formy płatności lub dane do przelewu?

Korzystamy z dwóch renomowanych operatorów płatności on-line: Payu oraz Paypal, gdzie dostępne są wszystkie popularne metody płatności takie jak: szybki przelew on-line, blik, karty płatnicze i kredytowe oraz apple pay i google pay.

Udostępniamy też płatność za pobraniem oraz przelewem tradycyjnym. Ponadto istnieje możliwość płatności odroczonej z PayPo.

Dane do przelewu PLN

Odbiorca: Skeppi Tomasz Orzeszko
IBAN: PL92109000880000000148819933
Kod SWIFT banku: WBKPPLPP
Nazwa banku: Santander Bank Polska S.A.
Adres banku: al. Jana Pawła II 17, 00-854 Warszawa
Kraj banku: Polska

Dane do przelewu EUR

Odbiorca: Skeppi Tomasz Orzeszko
IBAN: PL06109000880000000149187559
Kod SWIFT banku: WBKPPLPP
Nazwa banku: Santander Bank Polska S.A.
Adres banku: al. Jana Pawła II 17, 00-854 Warszawa
Kraj banku: Polska